Punk-rock-hardcore kralji Golliwog v Orto Baru, Ljubljana

golliwog_orto_bar_2013-15

Po dolgem času sem šel na punk-rock koncert in ne-naključno so bili glavni band Golliwog, ki so po mojem mnenju z ploščo  Plague Allegiance naredil totalen masaker na slovenski punk-rock sceni. Nekaj časa neaktivni, sedaj pa so v prenovljeni postavi (nov bobnar) napovedali nekaj koncertov po Sloveniji in seveda sem zaradi bližine izbral koncert v Ljubljani 1.3.2013… Orto je bil čisto poln, folk je bil čisto napaljen, uglavnem totalna razparljotka :). Svaka čast Golliwog, upam da vas bom lahko še dolgo gledal izpod odra!

Fotografski memo: Tokrat sem se odločil, da s seboj ne bom vlačil težko-kategorne opreme in sem s seboj vzel malega brez-zrcalnega Olympusa e-pl5. Uporabil sem dva fiksna objektiva in sicer 12mm f2.0 in 45mm f1.8. Prevedeno v leica fotmat (ker ima olympus 2x manjši senzor kot npr. Nikon FF) je to 24mm in 90mm. Malo sem pogrešal širokokotnega Nikona 14-24 za tiste ultra-wide fotke, drugače se je pa “ta mal” odlično odrezal. Šum je odlično kontroliran, ostrenje je pa tudi precej zadovoljivo za te pogoje. In hrbet je bil zelo hvaležen 🙂

golliwog_orto_bar_2013-1

golliwog_orto_bar_2013-8

golliwog_orto_bar_2013-7    golliwog_orto_bar_2013-11

golliwog_orto_bar_2013-15

golliwog_orto_bar_2013-9

golliwog_orto_bar_2013-10    golliwog_orto_bar_2013-19

golliwog_orto_bar_2013-20

golliwog_orto_bar_2013-21    golliwog_orto_bar_2013-22

golliwog_orto_bar_2013-25

golliwog_orto_bar_2013-16    golliwog_orto_bar_2013-26

golliwog_orto_bar_2013-24

Leave a Reply

