Razstava Jože Suhadolnik: ALBUM, »Neue Slowenische Kunst« v galeriji Jakopič, Ljubljana

Tako kot se za kulturni praznik spodobi, sem se včeraj podal v center Ljubljane z namenom ogledati kakšno fotografsko razstavo. Že nekaj časa nazaj sem opazil da je v galeriji Jakopič razstava starejših fotografij gibanja Neue Sloweniche Kunst, znotraj katerega delujejo tudi največji slovenski band Laibach. Jože Suhadolnik izvira iz vod fotoreporterstva in tudi te fotografije imajo značilen voajerski in dokumentarni pridih. Serija zajema 59 črno-belih fotografij, katere motivi so razporejeni v štiri sklope: Laibach, Krst pod Triglavom, Irwin in pa skupina fotografij, ki združuje različne sorodne kontekste. Mogoče je videti več live performanskov skupine Laibach in pa več fotografij, ki se spogledujejo z “promoshoot” fotografijo bandov, katere so bile meni še najbolj zanimive, saj je možno videti Laibach med sprehajanjem v Ljubljani, nedeljskim izletom po cerkveh v Sloveniji…..Portret Dejana Kneza, ustanovitelja Laibachov, pa me je vrgel na rit!

Priporočam ogled, vstopnina je borih 3 eur, knjigo z vsemi fotografija pa dobite že za 24 eur.

   

Za ogled razstavljenih fotografij in več informacij obiščite spodnje povezave:

3 thoughts on “Razstava Jože Suhadolnik: ALBUM, »Neue Slowenische Kunst« v galeriji Jakopič, Ljubljana

    • Neki gospod na vhodu pa imel je kralji ulice v eni roki…. 🙂 Aha, zdajle sem še enkrat preveril in ugotovil da se računa samo za voden ogled 3 EUR, drugače pa je brezplačno! Se opravičujem za zavajanje! Torej ogled razstave še toliko bolj privlačen. Žal mi je, da sem včeraj zamudil voden ogled in upam da mi kmalu uspe najti čas, vidim da je to možno vsako nedeljo ob 16:30…

      Drugače pa vse pohvale tebi Jože! Nad knjigo sem navdušen!

Leave a Reply

