People with special powers: Lena Bellydancing

Lenin special power je oblika trebušnega plesa imenovan Tribal Style Bellydance. Bila je tudi ena izmed organizatork dogodka Belly Dance Infusion.

Da bi se izognil statičnosti fotk, saj je ples pravo nasprotje od tega pojma, sem skušal mešati dva različna vira svetlobe: stalni vir (žarnica) in pa bliskavice. Izjema so zadnje dve fotki pri katerih sem bliskavico sprožil večkrat za en posnetek. Tako sem uspel ujeti približno 1 sekundo giba v plesu v mediju, ki nima časovne komponente in opazovalcu ponuja ne samo ujeti trenutek ampak nekaj časa preden je do tega trenutka prišlo. Anyway…tole so rezultati:

  

Lena Bellydance   Lena Bellydance

  

  

  

7 thoughts on “People with special powers: Lena Bellydancing

  1. Ja no, mal sem pretiraval….seveda ima, tudi 1/2000 je nek čas, samo ponavadi zamrzne dogajanje, bolj sem na to ciljal…pa me moraš disat še na lastnemu blogu? 🙂

    • V ČB tehniki je tudi zelo zanimivo, vse skupaj še bolj abstraktno izpade, saj še težje ločiš gibanje od samega telesa. Tokrat sem se odločil uporabiti barvo fotografijo, mi nekako bolj paše na takšen strasten in energičen ples. Z eksterierjom si verjetno mislil v naravi oz. zunaj studija? Ja, defenitivno! Komaj čakam da se malo otopli, in zadevo poizkusim še v urbanem okolju!

Leave a Reply

